1. Ile masz czasu na zwrot
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta masz 14 dni kalendarzowych na zwrot zakupionego towaru.
Czas liczymy od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia.
2. Stan zwracanych produktów
Zwrotowi podlegają jedynie produkty, które nie noszą znamion użytkowania wykraczającego poza konieczne do określenia funkcjonalności produktu ze wszystkimi metkami.
3. Procedura zwrotu towaru
Aby dokonać zwrotu zamówienia skorzystaj z opcji dostępnej na twoim koncie w zakładce „Zamówienia”.
Możesz również skorzystać ze specjalnego formularza, który znajdziesz tutaj.
Otrzymasz maila potwierdzającego rozpoczęcie procedury zwrotu.
Zweryfikujemy Twoją prośbę i damy Ci znać o kolejnych krokach.
4. Koszty przesyłki zwrotnej
Koszty przesyłki ze zwracanymi produktami pokrywasz w całości.
5. Sposób dokonania zwrotu należności
Należność za zwracane produkty wypłacamy zwyczajowo na podane konto bankowe. Zwrotowi podlegają wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym)
6. Produkty, które nie podlegają zwrotom
W naszym sklepie udostępniliśmy możliwość skonfigurowania budki do wózka oraz wkładki do wózka.
W związku z ty, że nie są to produkty prefabrykowane, a takie które zaspokajają indywidualne potrzeby, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, produktów tych nie możesz zwrócić.
7. Termin zwrotu należności za zwracane produkty
Zwrot należności za zwracane zamówienie realizujemy w terminie 14 dni od momentu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy jednak w uzasadnionych przypadkach wstrzymać wypłatę środków do czasu weryfikacji zwracanych produktów pod kątem ewentualnych uszkodzeń. W takiej sytuacji zwrot należności za zwracane produkty realizujemy do 1 dnia roboczego od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanymi produktami.