Zwroty

1. Ile masz czasu na zwrot

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta masz 14 dni kalendarzowych na zwrot zakupionego towaru.

Czas liczymy od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia.

2. Stan zwracanych produktów

Zwrotowi podlegają jedynie produkty, które nie noszą znamion użytkowania wykraczającego poza konieczne do określenia funkcjonalności produktu ze wszystkimi metkami.

3. Procedura zwrotu towaru

Aby dokonać zwrotu zamówienia skorzystaj z opcji dostępnej na twoim koncie w zakładce “Zamówienia”.

Otrzymasz maila potwierdzającego rozpoczęcie procedury zwrotu.

Zweryfikujemy Twoją prośbę i damy Ci znać o kolejnych krokach.

4. Koszty przesyłki zwrotnej

Koszty przesyłki ze zwracanymi produktami pokrywasz w całości.

5. Sposób dokonania zwrotu należności

Należność za zwracane produkty wypłacamy zwyczajowo na podane konto bankowe.

6. Produkty, które nie podlegają zwrotom

W naszym sklepie udostępniliśmy możliwość skonfigurowania budki do wózka oraz wkładki do wózka.

W związku z ty, że nie są to produkty prefabrykowane, a takie które zaspokajają indywidualne potrzeby, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, produktów tych nie możesz zwrócić.

7. Termin zwrotu należności za zwracane produkty

Zwrot należności za zwracane zamówienie realizujemy w terminie 14 dni od momentu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy jednak w uzasadnionych przypadkach wstrzymać wypłatę środków do czasu weryfikacji zwracanych produktów pod kątem ewentualnych uszkodzeń. W takiej sytuacji zwrot należności za zwracane produkty realizujemy do 1 dnia roboczego od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanymi produktami.

Masz pytania? Napisz do mnie