Regulamin Sklepu Internetowego good4baby.pl
INFORMACJE OGÓLNE - O CZYM JEST TEN REGULAMIN
- Pojęcia używane w regulaminie:
- ja – oznacza firmę good4baby – Anita Ciesielska zarejestrowaną pod adresem: ul. Jaśminowa 26 44 – 144 Żernica, identyfikująca się numerem NIP: 7752364949 oraz numerem REGON: 363016563, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.
- Ty, czyli kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w moim sklepie
- mój sklep – oznacza sklep internetowy pod adresem https://godd4baby.pl
- zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego.
- W regulaminie opisuję zasady, na jakich sprzedaję produkty oraz usługi w moim sklepie.
- Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w moim sklepie.
- W każdym czasie możesz uzyskać dostęp do regulaminu za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie mojego sklepu.
- Jeśli chcesz zrobić zakupy w moim sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funcjonalności mojej strony musisz przeczytać i zaakceptować ten regulamin.
PRODUKTY, CZYLI CO SPRZEDAJĘ
- Sprzedaję produkty, które prezentuję w moim sklepie oraz usługi polegające na dostosowaniu konfiguracji produktu na Twoje życzenie utrzymując przy tym proces technologiczny gwarantujący utrzymanie wysokiej jakości produktu.
- Jako sprzedawca mam obowiązek dostarczyć produkty wolne od wad. Wszystkie produkty dostępne w moim sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Jestem producentem wszystkich produktów dostępnych w moim sklepie.
WARUNKI TECHNICZNE - DZIAŁANIE MOJEGO SKLEPU
- W moim sklepie możesz:
- robić zakupy
- korzystać z indywidualnych rabatów
- uczestniczyć w promocjach
- oceniać produkty i pisać o nich opinie
- zarządzać danymi osobowymi podanymi podczas rejestracji
- zarządzać zamówieniami
- Strona Sklepu wymaga do poprawnego działania:
- przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji
- włączonej obsługi języka Javascript
- włączonej w przeglądarce obsługi plików cookie i danych stron
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW
- Zamówienie w moim sklepie można składać poprzez stronę internetową https://good4baby.pl.
- Ceny produktów podawane są w polskich złotych i są wartością brutto (zawierają części składowe tj. podatek, cło). Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
- Robiąc zakupy w moim sklepie stosuj się do kilku prostych zasad:
- Przeczytaj dokładnie informacje o produkcie, w razie wątpliwości skontaktuj się ze mną za pomocą formularza kontaktowego, pisząc na adres kontakt@good4baby.pl lub telefonicznie pod numerem 515 837 755.
- Dodaj produkty do koszyka
- Wybierz sposób dostawy
- Wybierz sposób płatności
- Wprowadź dane odbiorcy
- Sprawdź podsumowanie zamówienia
- Złóż zamówienie korzystając z przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”
- Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Otrzymanie maila potwierdzającego jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży na odległość.
- Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 14 dni roboczych dla produktów gotowych oraz 30 dni dla produktów szytych na zamówienie.
- Zastrzegam sobie możliwość produkcji produktu w chwili złożenia zamówienia.
- Jeżeli z jakiegoś powodu zamówienie nie będzie mogło być dostarczone w ciągu 30 dni, zostaniesz niezwłocznie o tym fakcie poinformowany wraz z podaniem spodziewanego czasu realizacji zamówienia. W takiej sytuacji będziesz mógł:
- Potwierdzić wolę dalszej realizacji zamówienia w wydłużonym czasie
- Anulować zamówienie i otrzymując niezwłocznie zwrot uiszczonych opłat za złożone zamówienie
DOSTAWA
- Zamówione produkty mogą zostać dostarczone na wskazany przez Ciebie adres na terenie Europy oraz reszty świata.
- Koszty transportu zostaną wyraźnie wskazane w toku składnia zamówienia (konieczność podania kraju)
- Produkty zostaną dostarczone na jeden z czterech wybranych sposobów:
- Kurierem DPD na terenie Polski i do niektórych krajów spoza Polski
- Do Paczkomatów InPost na terenie Polski
- Pocztą Polską do krajów poza Polską
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy (bez kosztów)
- W sytuacji stwierdzenia, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona bądź niekompletna, zgłoś reklamację przewoźnikowi – ułatwi to znacznie procedurę reklamacyjną.
- Przy dostawie kurierem DPD lub do punktu DPD Pickup:
- zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika; więcej szczegółów znajdziesz pod adresem https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/.
- Skontaktuj się ze mną w możliwie jak najszybszym terminie poprzez formularz kontaktowy.
- Przy dostawie do Paczkomatów InPost:
- Skontaktuj się ze mną w możliwie jak najszybszym terminie poprzez formularz kontaktowy.
- Przy dostawie Pocztą Polską:
- Zgłoś reklamację bezpośrednio na stronie przewoźnika pod adresem https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type.
- Skontaktuj się ze mną w możliwie jak najszybszym terminie poprzez formularz kontaktowy.
- Przy dostawie kurierem DPD lub do punktu DPD Pickup:
PŁATNOŚCI
- Za kupiony produkt możesz zapłacić w następujący sposób:
- Elektronicznie poprzez Przelewy24
- korzystając z operatora płatności Paynow, którego właścicielem jest mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Prostej 18, 00-850 Warszawa wpisany pod numerem KRS 0000025237 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5260215088
- za pośrednictwem usługi płatności kartą płatniczą, Google Pay lub Apple Pay, której dostawcą jest Autopay S.A. z siedzibą w
Sopocie (81-718), ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk -Północ w Gdańsku, VIII
Wydział Gospodarczy KRS, KRS 0000320590, NIP 5851351185 - Gotówką przy odbiorze osobistym
- Nie pobieram dodatkowych opłat (prowizji) za korzystanie z płatności elektronicznej poprzez Przelewy24 lub Paynow.
- Paragon do dokonanych zakupów jest dołączony w formie papierowej do wysyłanej paczki.
- Na specjalne życzenie mogę wystawić fakturę, ale nie odpowiadam za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas składania zamówienia.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Jeżeli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość, możesz odstąpić od takiej umowy i zwrócić swoje zakupy bez podawania przyczyny.
- Zwrot należy zgłosić w terminie 14 dni od momentu kiedy odbierzesz towar.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można złożyć w następujący sposób:
- Przez opcję dostępną po zalogowaniu na swoje okna na liście zamówień
- Mailowo na adres zwrot@good4baby.pl
- Pocztą, wysyłając oświadczenie na adres: good4baby – Anita Ciesielska, ul. Jaśminowa 26, 44 – 144 Żernica
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży dostępny jest pod adresem https://g4b.mirror/pliki-do-pobrania/.
- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Zwracany towar powinieneś odesłać w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia zwrotu na adres: good4baby – Anita Ciesielska, ul. Jaśminowa 26, 44 – 144 Żernica
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zwrócę Ci wszystkie dokonane płatności zastrzegając sobie możliwość wstrzymania zwrotu płatności do momentu odebrania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli odstępujesz od umowy w terminie 14 dni, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu do mnie.
- Jeżeli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim wyślę towar, umowa uważana jest za niezawartą.
- Nie możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży jeśli zakupiłeś produkt, który przygotowano zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją.
RĘKOJMIA I GWARANCJA
- Masz prawo złożyć reklamację na zakupione w moim sklepie internetowym produkty.
- Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz złożyć w dowolnej formie. Najlepszym sposobem będzie zgłoszenie reklamacji przez formularz dostępny na stronie.
- Reklamowany produkt należy dostarczyć w możliwie jak najszybszym czasie na adres mojej siedziby tj.: good4baby – Anita Ciesielska, Jaśminowa 26, 44 – 144 Żernica lub do Paczkomatu Inpost wskazanego w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia reklamacji.
- Koszty dostawy reklamowanego produktu do mojej siedziby pokrywam ja.
OPINIE I KOMENTARZE
- W moim sklepie możesz wystawiać opinie o produktach, które kupisz
- Opinia, którą zamieszczasz w moim sklepie musi dotyczyć produktu. Możesz opisać jego wady, zalety, funkcjonalność i doświadczenia związane z używaniem produktu.
- Możesz napisać jedną opinię o danym produkcie.
- Pisząc opinie o produktach, nie możesz zamieszczać treści niezgodnych z prawem, w szczególności:
- używać wulgaryzmów
- nawoływać do przemocy lub nienawiści
- propagować rasizmu
- uwłaczać czyjejś godności
- głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi
- podawać informacji, które noszą znamiona przestępstw, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe
- promować produktów i usług firm będących moją konkurencją
- Odpowiadasz za treść opinii.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Jesteś wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym a moim sklepem.
- Ponosisz odpowiedzialność za działania i zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwisz korzystanie ze mojego sklepu za pośrednictwem własnego konta klienta.
- Zastrzegam sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności mojego sklepu z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej z poszanowaniem Twoich praw.
- Nie ponoszę odpowiedzialności za skutki korzystania ze mojego sklepu przez Ciebie w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem lub Regulaminem.
DANE OSOBOWE
- Rejestrując konto w moim sklepie lub składając zamówienie, dobrowolnie podajesz swoje dane osobowe. Bez podania niezbędnych danych osobowych nie będziesz mógł złożyć zamówienia.
- Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, które możesz modyfikować w ustawieniach swojego konta.
- Zasady, zgodnie z którymi przetwarzam dane osobowe zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://good4baby.pl/polityka-prywatnosci/.
POSTANOWNIA KOŃCOWE I PRZEJŚCIOWE
- Aktualny regulamin sklepu jest publikowany na stronie mojego sklepu oraz na każde żądanie może być dostarczony drogą elektroniczną na wskazany adres email.
- Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z mojego sklepu.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 10.12.2022.